Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 -

Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326411137
EAN:
Format: 150 x 210
Oprawa: miękka
Stron: 280
Data wydania: 2011-10-11
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
39.99
książka
52.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Wydaje Ci się, że rewolucja internetowa w marketingu już się dokonała? Mylisz się, ona dopiero się rozkręca... Czołowy ekspert od marketingu sieciowego, Michael Tasner, stworzył pierwszą książkę o marketingu w świecie Web 3.0 - jeszcze szybszym, jeszcze bardziej mobilnym, jeszcze bardziej dedykowanym.

Świat rządzony przez smartfony, Symbian, BlackBerry, AndroidJak dotrzeć do miliarda klientów: SMS-y, MMS-y, reklama mobilna, transmisje głosowe?
Nowy "marketing treści" Jakie są efekty przejścia od blogowania do mikroblogowania?
Plurk? Ustream?Joost?Tumblr? iGoogle?
Jak korzystać z adresów i narzędzi, o których do tej pory nawet nie słyszałeś?
Oceny 360-stopniowe w marketingu sieciowym Jak systematycznie optymalizować wszystkie działania w sieci?
Świat marketingu internetowego zmienia się szybko i nikt nie wie, co czeka nas za chwilę. Ta książka pomoże Ci przygotować się na zmiany czyhające za rogiem.
Tony Hsieh, prezes Zappos, autor "Delivering Happiness"

Ta wspaniała książka jest pełna doskonałych pomysłów, które pomogą Ci błyskawicznie przyciągnąć więcej klientów! Brian Trący, autor "Maksimum osiągnięć"

Książka "Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0"