Blender. Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu - Ben Simonds

Blender. Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Ben Simonds

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324685714
EAN:
Format: 200 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 280
Data wydania: 2014-06-11
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
59.99
książka
59.47zł
książka
69.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Odkryj możliwości Blendera!

Popularne i drogie narzędzia do tworzenia grafiki troacute;jwymiarowej mają mocnego konkurenta. Blender, bo o nim mowa, to narzędzie rozwijane od wielu lat. Pozwala ono na tworzenie zaawansowanych grafik i animacji, w niczym nieustępujących pracom wytworzonym za pomocą komercyjnych odpowiednikoacute;w. Jeżeli chcesz poznać jego możliwości oraz przekształcić Twoacute;j fantastyczny pomysł w skończone dzieło, to trafiłeś na doskonałą książkę.

Dzięki niej na przykładzie trzech projektoacute;w poznasz tajniki wydajnej pracy z Blenderem. W trakcie lektury opanujesz środowisko pracy, dostosujesz je do własnych potrzeb oraz przygotujesz się do wstępnego modelowania. Następnie nauczysz się modelować detale oraz korzystać z systemoacute;w cząsteczkowych do tworzenia elementoacute;w takich, jak włosy lub trawa. W kolejnych rozdziałach przygotujesz tekstury oraz dowiesz się, jak korzystać z roacute;żnych materiałoacute;w i rodzajoacute;w oświetlenia. Na sam koniec przekonasz się, jak wyrenderować Twoacute;j projekt, jak wykorzystać GIMP-a do retuszu oraz w jakich kierunkach możesz rozwijać swoje dzieło. Książka ta jest doskonałym źroacute;dłem informacji dla użytkownikoacute;w chcących poznać możliwości aplikacji Blender.

Dzięki tej książce:

  • zaznajomisz się z interfejsem Blendera i dostosujesz go do swoich potrzeb
  • poznasz system cząsteczkowy
  • dobierzesz odpowiedni materiał i właściwe oświetlenie
  • wyrenderujesz projekt
  • przekształcisz Twoacute;j fantastyczny pomysł w rzeczywiste dzieło!

Przekształć pomysł w prawdziwe dzieło!

Książka "Blender. Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu"
Ben Simonds