Blender Podstawy modelowania - Bociek Bogdan

Blender Podstawy modelowania

4.00 Oceń książkę!

Autor: Bociek Bogdan

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324606306
EAN: 9788324606306
Format: 240 x 170 x 18
Oprawa: Miękka
Stron: 312
Data wydania: 2007
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
32.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Blender to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia modeli trójwymiarowych. Udostępnia zaawansowane funkcje w zakresie modelowania i animacji 3D, rozbudowany zestaw efektów specjalnych, narzędzia do renderowania oraz silnik graficzny do tworzenia gier. Program ten ma oryginalny, wygodny interfejs użytkownika, a także umożliwia eksportowanie przygotowanych obiektów do formatów używanych w innych pakietach, takich jak 3ds czy Maya. Co ciekawe, Blender jest całkowicie bezpłatny, dlatego często używa się go do przygotowywania reklam telewizyjnych, a nawet gier komputerowych.



Książka "Blender. Podstawy modelowania" to przystępne wprowadzenie do modelowania obiektów trójwymiarowych. Tworząc krok po kroku kompletny model ludzkiej głowy, poznasz najważniejsze funkcje Blendera oraz nauczysz się z nich korzystać. Dowiesz się również, jak przygotować program do pracy, wykonywać podstawowe operacje na obiektach i siatkach oraz tworzyć tekstury i nakładać je na modele. Na płycie dołączonej do książki znajdują się nie tylko przykładowe modele, ale także pakiety instalacyjne programów Blender i GIMP, dzięki czemu będziesz mógł od razu rozpocząć naukę.



Konfigurowanie Bendera

Praca z plikami i obiektami w Blenderze

Używanie obiektów pomocniczych (kursora 3D, manipulatora 3D itd.)

Modelowanie przy użyciu siatki obiektu

Renderowanie obiektów

Ustawianie kamer i lamp

Używanie systemu cząstek

Przygotowywanie i nakładanie tekstur



Poznaj możliwości Blendera i rozpocznij przygodę z modelowaniem w 3D.

Książka "Blender Podstawy modelowania"
Bociek Bogdan