Biznesplan w praktyce - Jacek Wójcik; Maciej Tokarski; Andrzej Tokarski

Biznesplan w praktyce

4.00 Oceń książkę!

Autor: Jacek Wójcik; Maciej Tokarski; Andrzej Tokarski

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375562590
EAN:
Format: 165 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 306
Data wydania: 2010-07-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
41.49
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Solidny plan jest najlepszą bazą genialnej improwizacji, a osiągnięcie sukcesu w przyszłości jest uwarunkowane dobrym opracowaniem teraźniejszości. Dlatego ważne by koncepcję dotyczącą prowadzonej działalności przełożyć na język konkretnych i realnych planów techniczno-ekonomicznych, które przybiorą postać dojrzałego projektu - biznesplanu. Biznesplan stanowi podstawowy instrument wyznaczania celów gospodarczych i finansowych na okres planowany, a także jest sposobem kontroli i weryfikacji realizacji planowanych przedsięwzięć. Przygotowanie dobrego biznesplanu ma ogromne znaczenie w wielu sytuacjach, a szczególnie przy ubieganiu się o kredyt czy dofinansowanie ze środków unijnych. Głównym celem publikacji jest przedstawienie w ujęciu praktycznym standardów sporządzania biznesplanów. Publikacja ta może być wykorzystana jako materiał szkoleniowy dla wszystkich, którzy zamierzają samodzielnie w sposób prawidłowy opracować biznesplan, tj. studentów szkół wyższych wszystkich typów kierunków oraz słuchaczy i uczestników kursów w zakresie pozyskiwania dotacji w ramach funduszy strukturalnych na działalność rozwojową bądź rozpoczęcie działalności gospodarczej. Pokazano w niej, na praktycznych przykładach, jak stosować metody planowania biznesowego w różnych sytuacjach i dla różnych celów.

Książka "Biznesplan w praktyce"
Jacek Wójcik; Maciej Tokarski; Andrzej Tokarski