Bancassurance. Sprzedaż produktów bankowo-ubezpieczeniowych - Magdalena Swacha-Lech

Bancassurance. Sprzedaż produktów bankowo-ubezpieczeniowych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Magdalena Swacha-Lech

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375560305
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 232
Data wydania: 2008-03-05
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
37.99
książka
52.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Poruszane w książce zagadnienia pomogą znaleźć Czytelnikowi odpowiedzi na wiele pytań dotyczących powiązań bankowo-ubezpieczeniowych. W tym kontekście szczególnie cenne wydają się być następujące obszary opracowania:

- uporządkowanie pojęć z zakresu połączeń instytucji finansowych, w tym zdefiniowanie terminu "bancassurance",
- specyfikacja rodzajów powiązań instytucji bankowych i ubezpieczeniowych w zakresie realizacji strategii bancassurance,
- prezentacja występujących w Polsce związków bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance z wyodrębnieniem współpracy o charakterze podmiotowym i przedmiotowym,
- próba oceny pierwszych efektów działalności bancassurance prowadzonej przez banki komercyjne, dokonana zarówno z punktu widzenia osiąganych korzyści, jak i zagrożeń generowanych podczas realizacji tej strategii,
- wskazanie czynników warunkujących sukces bancassurance.

Książka "Bancassurance. Sprzedaż produktów bankowo-ubezpieczeniowych"
Magdalena Swacha-Lech