Badanie komunikacji vol. 2 - null

Badanie komunikacji vol. 2

4.00 Oceń książkę!

Autor: null

Wydawnictwo: Libron
ISBN: 9788366445017
EAN: 9788366445017
Format: 0
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2019
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
39.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
"W tomie tym udało się zgromadzić teksty ukazujące dość szeroki zakres badań komunikacji, skupiających się na trzech obszarach roboczych. Pierwszy z nich to obszar normalności oraz skalowań. Drugi koncentruje się na medialnym wymiarze komunikacji, trzeci z kolei pokazuje funkcjonowanie komunikacji w wymiarze, nazwijmy to, wirtualnym, internetowym. (…)

Szeroki zakres tematyczny oraz różnorodność podejść badawczych prezentowanych w tomie prosimy traktować zarówno jako przykład szerokiego zakresu możliwości poznawczych na obszarze badań komunikacji, jak i jako propozycję rozwoju kolejnych projektów przez zainteresowanych badaczy oraz inspirację dla nich".


Fragment Wstępu

Książka "Badanie komunikacji vol. 2"
null