Badania rynkowe po polsku - Izabella Anuszewska

Badania rynkowe po polsku

4.00 Oceń książkę!

Autor: Izabella Anuszewska

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375563085
EAN:
Format: 145 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 138
Data wydania: 2011-07-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
29.99
książka
38.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Badania rynkowe - ważny temat dla wszystkich, których losy zawodowe są jakkolwiek związane z marketingiem, reklamą, mediami czy sprzedażą, a także dla absolwentów i studentów nauk społecznych: socjologii, psychologii, ale również politologii i innych kierunków, w tym nauk ekonomicznych i ścisłych. To z grona tych osób najczęściej wywodzą się badacze rynku - pracownicy instytutów badawczych i firm korzystających z ich usług. Książka ta to poradnik, który podpowiada, jak badania rynkowe wpisują się w kompleksowy proces planowania marketingowego. Pozwoli na wyrobienie sobie zdania co do doboru metod badawczych. Odpowiada też na konkretne pytania, a wśród nich: - Jak badać potencjał rynku i szacować wielkość niszy rynkowej? - Jak wyznaczać elastyczność cenową? - Jak oceniać kondycję marki? - Jakimi sposobami bada się skuteczność reklamy? - Na czym polegają badania mediów? - Jakimi metodami można przeprowadzić te wszystkie rodzaje badań? A co interesującego z badań rynkowych może czerpać tzw. "zwykły człowiek", niezwiązany zawodowo z żadną z powyższych dziedzin? Także ten temat został zasygnalizowany w książce. Nie można bowiem pominąć ważnej roli badań politycznych i badań opinii, dostarczających nam wszystkim wiedzy o tzw. klimacie opinii publicznej. Słowem - o badaniach rynkowych mówimy zwięźle, po prostu i po polsku!

Książka "Badania rynkowe po polsku"
Izabella Anuszewska