Badania marketingowe - Milic-Czerniak Róża redakcja naukowa

Badania marketingowe

4.00 Oceń książkę!

Autor: Milic-Czerniak Róża redakcja naukowa

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380859142
EAN: 9788380859142
Format: 0
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2019
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
63.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów.

Książka "Badania marketingowe"
Milic-Czerniak Róża redakcja naukowa