BADANIA MARKETINGOWE METODY I TECHNIKI - STANISŁAW KACZMARCZYK

BADANIA MARKETINGOWE METODY I TECHNIKI

4.00 Oceń książkę!

Autor: STANISŁAW KACZMARCZYK

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 8320814332
EAN: 9788320814330
Format: 240 x 160 x 0
Oprawa: broszurowa
Stron: 410
Data wydania: 2003
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
40.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Badania marketingowe. Metody i techniki - projektowanie badania marketingowego- budowa instrumentu pomiarowego- zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych- redukcja i analiza danych- prezentacja i ocena wyników badania marketingowego- zagadnienia związane z organizacją badań marketingowych, w tym omówienie działalności firm badawczych na świecie i w Polsce

Książka "BADANIA MARKETINGOWE METODY I TECHNIKI"
STANISŁAW KACZMARCZYK