Audiowizualne usługi medialne - Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz

Audiowizualne usługi medialne

4.00 Oceń książkę!

Autor: Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326441325
EAN:
Format: 150 x 210
Oprawa: twarda
Stron: 354
Data wydania: 2013-03-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
82.99
książka
105.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Monografia odnosi się do aspektów prawnych podejmowania działalności audiowizualnej w nowych warunkach regulacyjnych po zmianie ustawy o radiofonii i telewizji. W publikacji znajdują się m.in. rozważania na temat:
  • czy dotychczasowy system reglamentacji dostępu do rynku audiowizualnych usług medialnych (koncesja i rejestr) jest aktualny w obliczu przemian technologicznych i społecznych związanych z procesami cyfryzacji,
  • czym jest widmo radiowe w ujęciu prawnym i dlaczego podlega reglamentacji,
  • charakterystyki prawnej nowych usług, jak DVB-H czy Smart TV.
Przedstawione analizy uzupełniono przykładami najnowszego orzecznictwa sądów krajowych oraz Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej.

Adresaci:
Publikacja jest przeznaczona zarówno dla użytkowników rynku mediów, jak i praktyków prawa mediów, ekspertów oraz pracowników instytucji publicznych. Będzie przydatna także dla nowych podmiotów świadczących lub planujących świadczenie usług nadawczych w internecie, jak również dla osób zajmujących się omawianą tematyką w pracy dydaktycznej i naukowej.

Książka "Audiowizualne usługi medialne"
Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz