AUDIOBOOK Klient w centrum uwagi - Zych Robert

AUDIOBOOK Klient w centrum uwagi

4.00 Oceń książkę!

Autor: Zych Robert

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328342965
EAN: 9788328342965
Format: 120 x 140 x 5
Oprawa: Digipack
Stron: ...
Data wydania: 2018
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
29.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat.

Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj - Ty i Twój klient - mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia!

Czyta Marcin Fugiel

Książka "AUDIOBOOK Klient w centrum uwagi"
Zych Robert