AUDIOBOOK Klient jak go zdobyć i zatrzymać - ,

AUDIOBOOK Klient jak go zdobyć i zatrzymać

4.00 Oceń książkę!

Autor: ,

Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
ISBN: 9788326907418
EAN: 9788326907418
Format: 128 x 141 x 6
Oprawa: ...
Stron: ...
Data wydania: 2011
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
47.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Innym się udało - Ty też możesz uchronić się przed najczęstrzymi błędami w relacjach z klientami!

"Nienawidzę, jak handlowiec wydzwania do mnie z propozycją oferty i nawet nie zapyta się czy mam czas, aby z nim porozmawiać. Po prostu się rozłączam?;

"Kiedy naprawdę chciałabym coś kupić, a widzę że sprzedawca nie ma dla mnie czasu, idę od razu do innego sklepu?;

"Długa wysyłka zamówienia, problemy z serwisem ? to są cechy, które od razu przekreślają satysfakcję z zakupów. Wystawiam wtedy negatywną opinię w Internecie?.

To jedne z najczęstszych reakcji źle potraktowanych czy obsłużonych klientów. A przecież doskonale wiesz, że 1 niezadowolony klient powtórzy negatywną opinie 100 kolejnym osobom. Czy warto tak ryzykować i przez drobny błąd tracić tylu potencjalnych nabywców?

Książka "AUDIOBOOK Klient jak go zdobyć i zatrzymać"
,