Aspiracje a rzeczywistość wizerunek banku jako efekt sieci interakcji -

Aspiracje a rzeczywistość wizerunek banku jako efekt sieci interakcji

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 56833302077KS
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: ...
Data wydania: ...
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
45.99
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedstawia prawa i zależności teoretyczno-empiryczne między elementami systemu rynkowego, w ramach którego powstaje rozbieżność między aspiracjami (wizerunek pożądany) a rzeczywistością (wizerunek rzeczywisty). Ustalenie zakresu rozbieżności między pożądanym a rzeczywistym wizerunkiem stanowi punkt wyjścia do formułowania strategii, celów i działań naprawczych, zmierzających do minimalizacji luki między nimi.

Książka "Aspiracje a rzeczywistość wizerunek banku jako efekt sieci interakcji"