ARCHITEKTURA KORPORACYJNA JAKO STRATEGIA TW - JEANNE W. ROSS, PETER WEILL, DAVID C. ROBERTSON

ARCHITEKTURA KORPORACYJNA JAKO STRATEGIA TW

4.00 Oceń książkę!

Autor: JEANNE W. ROSS, PETER WEILL, DAVID C. ROBERTSON

Wydawnictwo: Studio Emka
ISBN: 9788360652732
EAN: 9788360652732
Format: 225 x 150 x 0
Oprawa: twarda
Stron: 272
Data wydania: 2010
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
47.00
książka
59.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W oparciu o przykłady wielu światowych przedsiębiorstw autorzy pokazują, w jaki sposób architektura korporacyjna podnosi zyskowność i skraca czas wprowadzania produktu na rynek, a jednocześnie poprawia realizację strategii i obniża koszty IT. Poprzez drobiazgowe studia przypadków i ciekawe omówienia książka prezentuje, jak: - Ocenić aktualną architekturę korporacyjną firmy; - Sformułować model operacyjny, czyli uproszczoną lecz wyraźną wizję, w jaki sposób firma ma działać, przetrwać i osiągać wzrost; - Wdrażać model operacyjny za pośrednictwem architektury korporacyjnej; - Czerpać korzyści z architektury korporacyjnej. Architektura korporacyjna jako strategia zawiera przesłanie, które stoi w sprzeczności z intuicją, lecz jest bardzo ważne: udana realizacja strategii może w większym stopniu zależeć od modelu operacyjnego niż od samej strategii.

Książka "ARCHITEKTURA KORPORACYJNA JAKO STRATEGIA TW"
JEANNE W. ROSS, PETER WEILL, DAVID C. ROBERTSON