Analiza strategiczna przedsiębiorstwa - Gierszewska Grażyna, Romanowska Maria

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

4.00 Oceń książkę!

Autor: Gierszewska Grażyna, Romanowska Maria

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320822595
EAN: 9788320822595
Format: 237 x 162 x 15
Oprawa: Miękka
Stron: 240
Data wydania: 2017
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
48.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W książce zostały przedstawione metody analizy strategicznej - najbardziej znane i najczęściej stosowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami. Wykorzystanie tych metod pozwala ocenić rynkowe szanse przedsiębiorstwa oraz uniknąć często popełnianych błędów. Dzięki temu można zarówno ograniczyć ryzyko nietrafionych decyzji, jak i odnieść sukces na coraz silniej konkurencyjnych rynkach. Omówione metody służą do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, umożliwiająca zbadanie wnętrza przedsiębiorstwa i jego otoczenia konkurencyjnego. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania prezentowanych metod w praktyce oraz zestawy ćwiczeń uczące samodzielnego ich stosowania.


Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, a także obecnych i przyszłych menedżerów.

Książka "Analiza strategiczna przedsiębiorstwa"
Gierszewska Grażyna, Romanowska Maria