Analiza strategiczna przedsiębiorstwa - Gierszewska Grażyna, Romanowska Maria

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

4.00 Oceń książkę!

Autor: Gierszewska Grażyna, Romanowska Maria

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320818246
EAN: 9788320818246
Format: 240 x 160 x 14
Oprawa: Miękka
Stron: 244
Data wydania: 2016
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
60.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej.

Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.

Książka "Analiza strategiczna przedsiębiorstwa"
Gierszewska Grażyna, Romanowska Maria