ANALIZA STRATEGICZNA PRZEDSIĘBIORSTWA - GRAŻYNA GIERSZEWSKA, MARIA ROMANOWSKA

ANALIZA STRATEGICZNA PRZEDSIĘBIORSTWA

4.00 Oceń książkę!

Autor: GRAŻYNA GIERSZEWSKA, MARIA ROMANOWSKA

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 8320813891
EAN: 9788320813890
Format: 200 x 140 x 0
Oprawa: broszurowa
Stron: 352
Data wydania: 2003
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
34.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Niniejsza książka pozwoli polskiemu menedżerowi zmniejszyć ryzyko błędnych przewidywań i wadliwej diagnozy. Publikacja przedstawia metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym na zachodzie. Autorki opisują metody analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa.Szczególną uwagę poświęcają analizie SWOT, umożliwiającej zbadanie wnętrza organizacji oraz jej otoczenia konkurencyjnego.

Książka "ANALIZA STRATEGICZNA PRZEDSIĘBIORSTWA"
GRAŻYNA GIERSZEWSKA, MARIA ROMANOWSKA