Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych - Przemysław Stodulny

Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Przemysław Stodulny

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375560251
EAN:
Format: 163 x 232
Oprawa: miękka
Stron: 228
Data wydania: 2007-11-07
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
34.99
książka
48.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych.
W strategiach banków obok czynników konkurencyjności dotyczących zarządzania aktywami materialnymi, takich jak: wielkość, udział w rynku, sieć dystrybucji, coraz istotniejszą rolę odgrywają czynniki nietradycyjne, a mianowicie: zarządzanie marketingowe, marka, jakość usług czy relacje z klientami.
W książce znaleźć można zarówno szereg analiz wskazujących na potencjalne i rzeczywiste źródła przewagi konkurencyjnej, jak i nakreślone kierunki poprawy w zakresie jakości świadczonych usług. Stanowi ona cenne źródło informacji dla pracowników banków odpowiedzialnych za zarządzanie relacjami z klientami (CRM) oraz projektowanie i realizację programów lojalnościowych.

Książka "Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych"
Przemysław Stodulny