Amerykański mit Polski. Konsument czyli reklamowe oblicza Ameryki - Jolanta Szymkowska-Bartyzel

Amerykański mit Polski. Konsument czyli reklamowe oblicza Ameryki

4.00 Oceń książkę!

Autor: Jolanta Szymkowska-Bartyzel

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 8323320861
EAN:
Format: 145 x 205
Oprawa: miękka
Stron: 182
Data wydania: 2006-01-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
19.99
książka
24.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka jest poświęcona komunikatom reklamowym wykorzystującym mity i motywy kulturowe Stanów Zjednoczonych w celu wywołania u odbiorców zachowań rynkowych. Reklama jest dziś nie tylko istotnym elementem mechanizmu rynkowego, ale także poprzez swą nachalną wszechobecność współtworzy nasz krajobraz semiotyczny, stając się ważnym czynnikiem kulturotwórczym. Ponieważ należy do obszaru kultury masowej, w swych komunikatach wykorzystuje elementy i rodzaje masowej wyobraźni tak, aby ułatwić zrozumienie adresatowi. Dlatego też często czerpie z kulturowych zasobów odbiorców komunikatów - przywołane motywy muszą być im znane, aby były zrozumiane właściwie i w pełni.

Książka "Amerykański mit Polski. Konsument czyli reklamowe oblicza Ameryki"
Jolanta Szymkowska-Bartyzel