Alianse marketingowe - Andrzej Sznajder

Alianse marketingowe

3.17 Oceń książkę!

Autor: Andrzej Sznajder

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326438653
EAN:
Format: 170 x 245
Oprawa: twarda
Stron: 248
Data wydania: 2012-07-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
48.99
książka
54.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach. W książce szczegółowo omówiono: - cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju, - zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu, - tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe, - alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.

Książka "Alianse marketingowe"
Andrzej Sznajder