Aktywne metody prowadzenia strategii przedsiębiorstwa (+ płyta CD) - Michel Muszyński

Aktywne metody prowadzenia strategii przedsiębiorstwa (+ płyta CD)

4.00 Oceń książkę!

Autor: Michel Muszyński

Wydawnictwo: Placet
ISBN: 8374881054
EAN:
Format: 167 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 246
Data wydania: 2006-01-23
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
54.99
książka
55.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
"Napisałem tę książkę jako wyraz mojej frustracji powszechnym brakiem zrozumienia na czym polega istota strategicznego zarządzania przedsiębiorstwami. We współczesnym świecie ze słowem "strategia" wiązanych jest bowiem tak wiele mglistych treści, że pojęcie to stało się już wyprane z jakiegokolwiek konkretnego sensu. Nawet jednak kiedy ów sens istnieje, okazuje się być niezdatny do praktycznego wykorzystania. Doskonały tego przykład stanowi obecnie bardzo modna refleksja na temat tak zwanej strategicznej misji i wizji przedsiębiorstwa. Z filozoficznego punktu widzenia jest to, bez wątpienia, interesujące - jednak w obecnej sytuacji ekonomicznej świata zarówno jedna, jak i druga mogą być uznane jedynie za piękną teorię, a utożsamianie dywagacji na ich temat z tworzeniem strategii firmy jest po prostu śmieszne. Daleki jestem od twierdzenia, że przedsiębiorstwo nie ma do spełnienia powinności wobec swych pracowników, wobec konsumentów i państwa, jednak jego głównym celem jest bez cienia wątpienia realizacja zysków. Podstawowa rola strategii polega więc na określeniu w jaki sposób tego dokonać."

"Moim celem było stworzenie książki o strategii bardzo praktycznej i ilustrowanej zadaniami, wykonanie których pozwoli zdobyć nie wiedzę encyklopedyczną, ale pewien zasób konkretnych umiejętności. W tej dziedzinie w sukurs przyszedł mi szybki rozwój informatyki, dając możliwość zbudowania i przekazania czytelnikom programu komputerowego do testowania różnych strategii i badania ich wykonalności."

Załączony do książki dysk z programem CEOlight pozwoli przetrenować w praktyce wpływ rozmaitych czynników i posunięć strategicznych jego i jego konkurentów na wynik prowadzonego przez niego przedsiębiorstwa.

Książka "Aktywne metody prowadzenia strategii przedsiębiorstwa (+ płyta CD)"
Michel Muszyński