Biologia, ekologia Biznes, nauki ekonomiczne Chemia, biochemia Elektronika Encyklopedie, słowniki Filologie, językoznawstwo Fizyka, astronomia Geografia, geologia, turystyka Historia filozofii Historia, archeologia Humanistyczne Informatyka, internet Aplikacje biurowe Architektura komputerów Bazy danych Biznes IT CAD/CAM Digital Lifestyle DTP Elektronika Fotografia cyfrowa Grafika komputerowa Gry Hacking Hardware Języki programowania Oprogramowanie Pakiety naukowe Podręczniki szkolne Podstawy komputera Pozostałe Programowanie Programowanie mobilne Serwery internetowe Sieci komputerowe Systemy operacyjne Webmasterstwo Literaturoznawstwo Matematyka, statystyka Nauki teologiczne Pedagogika Politologia, socjologia Prawo, administracja Psychologia Technika, nauki techniczne Wojsko, militaria, broń Zdrowie, medycyna, opieka
Podręczniki Podróże, mapy, przewodniki Poradniki i albumy Pozostałe Thrillery, sensacyjne, kryminałyKsiążka składa się z trzech części. Pierwsza z nich omawia podstawowe pojęcia i mechanizmy, których znajomość jest przy tworzeniu aplikacji Windows niezbędna. Wszystkie przykłady opierają się wyłącznie na funkcjach API Windows, czyli funkcjach udostępnionych przez system do tworzenia pracujących w nim programów.
W części drugiej autor stara się przybliżyć w zwięzły sposób podstawy programowania obiektowego. Natomiast w części trzeciej opisane zostały zasady posługiwania się obiektową biblioteką Object Windows. Korzystanie z niej znacznie ułatwia tworzenie aplikacji pracujących w Windows, a to za sprawą zalet płynących z programowania obiektowego. W tej części książki czytelnik znajdzie także opis podstawowych obiektów zdefiniowanych w bibliotece.
Programowanie w Windows zostało omówione w oparciu o przykłady stworzone za pomocą kompilatorów Turbo Pascal for Windows 1.5 i Borland Pascal with Objects 7.0 firmy Borland.
Autor uważa, że są to najlepsze narzędzia dla osób, które zaczynają programować w Windows. Ich podstawowe zalety to szybkość kompilacji (ważna podczas testowania różnych rozwiązań) i przejrzystość tworzonych programów.
Książka "ABC programowania w Windows"
Adam Bochenek