ABC. Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych - Henryk Mruk

ABC. Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Henryk Mruk

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326479830
EAN:
Format: 148 × 210
Oprawa: miękka
Stron: 180
Data wydania: 2015-01-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
59.00
książka
62.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego roacute;żnorodnymi placoacute;wkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażania planu marketingowego, sposoby analizy otoczenia, zasady budowania skutecznej strategii rozwoju, budowania marki placoacute;wki medycznej oraz profesjonalnej obsługi pacjentoacute;w.

Opracowanie może być pomocne w rozwiązywaniu konkretnych problemoacute;w, np. związanych z lokalizacją placoacute;wki oraz potrzebami obsługiwanego segmentu pacjentoacute;w. Ponadto w publikacji zawarto rozważania na temat uwarunkowań zachowań pacjentoacute;w (m.in. zagadnienia z zakresu neuronauki), a także tworzenia oraz wdrażania wartości dla pacjenta.

Adresaci:
Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla właścicieli podmiotoacute;w medycznych, osoacute;b zarządzających placoacute;wkami medycznymi oraz pracownikoacute;w tych placoacute;wek, a także podmiotoacute;w wspoacute;łpracujących z placoacute;wkami medycznymi (dostawcoacute;w sprzętu, lekoacute;w, usług). Będzie pomocna studentom zainteresowanym zarządzaniem placoacute;wkami medycznymi.

Książka "ABC. Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych"
Henryk Mruk