50 najlepszych (i najgorszych) interesów w historii biznesu - Michael Craig

50 najlepszych (i najgorszych) interesów w historii biznesu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Michael Craig

Wydawnictwo: Amber (uprz)
ISBN: 8372458928
EAN:
Format: 175 x 2 50
Oprawa: miękka
Stron: 159
Data wydania: 2002-02-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
18.99
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Dlaczego największe interesy w dziejach powiodły się (lub nie)
  • Kupno Luizjany i Alaski
  • Zarządzanie majątkiem Elvisa Presleya przez Priscillę Presley
  • Przejęcie Columbia Pictures przez Sony
  • Kupno systemu DOS przez Microsoft i sprzedaż licencji IBM
  • Zakup akcji Tennessee Coal, Iron Railroad przez J. P. Morgana
  • Sprzedaż Babe'a Rutha nowojorskim Yankees przez bostońską drużynę Red Sox
  • Wykup akcji General Motors Williama Duranta przez Pierre'a du Ponta
Na czym polega sekret najbardziej udanych transakcji w biznesie Nawet wśród najbardziej doświadczonych biznesmenów są zwycięzcy i przegrani. A w największych transakcjach stawką są miliardy. Jak więc uniknąć błędów przegranych i powtórzyć sukces zwycięzców? Przede wszystkim trzeba działać według 10 reguł:
  • Koncentruj się na swoich mocnych stronach
  • Wykorzystuj słabości przeciwnika
  • Dostrzegaj wartość tam, gdzie inni jej nie widzą
  • Nie bądź zbyt chciwy
  • Bądź nowatorski
  • Dbaj o pionki
  • Bądź natarczywy
  • Odrabiaj zadania domowe i bądź dobrze przygotowany
  • Przewiduj przyszłość i wyciągaj wnioski
  • Nie siadaj do negocjacji z lepszymi od siebie
Przykłady 50 megainteresów pokazują, dlaczego transakcje udają się lub nie.

Książka "50 najlepszych (i najgorszych) interesów w historii biznesu"
Michael Craig