3ds max 2010 Animacja 3D od podstaw - Pasek Joanna

3ds max 2010 Animacja 3D od podstaw

3.17 Oceń książkę!

Autor: Pasek Joanna

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324625895
EAN: 9788324625895
Format: 237 x 168 x 35
Oprawa: Twarda
Stron: 560
Data wydania: 2010
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
42.47
książka
99.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Trójwymiarowy model świata

  Całościowy opis wykonania filmu animowanego techniką 3D
  Ćwiczenia ilustrowane zrzutami ekranu, pomagające powtórzyć wszystkie wykonywane operacje na własnym komputerze
  Płyta DVD ze wszystkimi scenami, mapami i kompletem innych materiałów

Jak stworzyć animację 3D?

Z zachwytem oglądasz oscarową "Katedrę"? Podziwiasz precyzję, z jaką wykonane są animowane reklamy i teledyski? W świecie gier komputerowych czujesz się jak wirtualna ryba w wodzie? Chcesz rozwijać w sobie boską iskrę tworzenia? Nie zwlekaj zatem i włącz program 3ds Max 2010. Niech ogranicza Cię jedynie wyobraźnia!

Poznaj słynnego 3ds Maksa - Twoje nowe narzędzie kreowania i animowania trójwymiarowego świata. To właśnie w tym programie powstało wiele znanych Ci animacji i filmów, a także realistycznych graficznie gier oraz zachwycających wizualizacji architektonicznych. Aby stworzyć swoją pierwszą animację, koniecznie zapoznaj się z możliwościami programu 3ds Max 2010, opisanymi w tej książce. Kartka po kartce, klatka po klatce wkroczysz w wirtualną rzeczywistość, poznając zasady modelowania, animacji postaci, kluczowania, opracowywania świateł i materiałów, wprowadzania efektów specjalnych oraz renderingu i montażu całego filmu.
Dowiesz się, jak:

  tworzyć obiekty, pozycjonować je i zmieniać ich parametry początkowe;
  wprowadzać i przekazywać deformacje obiektu za pomocą stosu modyfikatorów;
  posługiwać się modelowaniem siatkowym czy łatami (Patch) i tworzyć powierzchnie na podstawie krzywych: splajnów oraz NURBS;
  wykorzystywać w animacji kamery, światła i efekty atmosferyczne (np. światło wolumetryczne);
  kreować mapowane i animowane materiały, dodawać efekty renderingu (np. efekt żarzenia), naśladować metale, skórę, drewno, szkło i chrom;
  używać renderera Mental Ray i współpracującego z nim systemu oświetlenia dziennego Daylight;
  przygotować postać do animacji przy użyciu szkieletu (Biped), animować metodą morfingu, z pomocą systemów kości (Bones) i odwrotnej kinematyki;
  stosować klucze oraz kontrolery animacji;
  modelować wnętrza tradycyjne i prosto z kosmosu;
  przekształcać animację 3D w kreskówkę.

Książka "3ds max 2010 Animacja 3D od podstaw"
Pasek Joanna