3ds Max 2009 Biblia - Murdock Kelly L.

3ds Max 2009 Biblia

4.00 Oceń książkę!

Autor: Murdock Kelly L.

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 8324621156
EAN: 9788324621156
Format: 240 x 170 x 68
Oprawa: Twarda
Stron: 1456
Data wydania: 2009
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
173.00
książka
199.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Poznaj środowisko pracy!
  Wykorzystaj nowe możliwości!
  Stwórz niezwykłą animację!

3ds Max -- chyba nikomu nie trzeba go przedstawiać! Ten znany i ceniony program do tworzenia trójwymiarowej grafiki i animacji już w pierwszej edycji z 1990 roku zrewolucjonizował świat grafiki. Trudno dziś wyobrazić sobie produkcję filmową czy animację bez tego potężnego narzędzia i jego niesamowitych możliwości! W ciągu osiemnastu lat program był stale rozwijany i udoskonalany, a w najnowszej odsłonie 3ds Max 2009 znowu zyskał na wydajności oraz funkcjonalności. Zwiększono również jego kompatybilność z innymi aplikacjami firmy AutoDesk i podwyższono funkcjonalność interfejsu użytkownika, oferując dodatkowe możliwości ręcznego tworzenia modeli. Czego chcieć więcej? Tylko wiedzy, jak efektywnie wykorzystać ten potencjał!

Oto masz przed sobą kompletne źródło wiedzy o programie 3ds Max 2009! Autorka książki poprowadzi Cię od zagadnień podstawowych, po te najbardziej zaawansowane. Dowiesz się, w jaki sposób skonfigurować środowisko pracy, tak aby poruszanie się po nim było wygodne i ekonomiczne. Poznasz podstawowe obiekty oraz nauczysz się je przekształcać, obracać i skalować. Na kolejnych kartach książki przeczytasz o tym, jak zapanować nad wszystkimi obiektami, zdobędziesz wiedzę o zasadach modelowania, wykorzystywania różnych rodzajów materiałów oraz stosowania kamer czy oświetlenia. To wszystko doprowadzi Cię w końcu do samodzielnego stworzenia oryginalnej animacji. Książka wprowadzi Cię także w arkana perfekcyjnego renderingu i nauczy efektywnie wykorzystywać język MAXScript. Książka ta sprawdzi się zarówno w rękach amatora, jak i profesjonalisty w dziedzinie grafiki 3D!

  Zapoznanie z interfejsem użytkownika
  Przygotowanie środowiska pracy
  Wykorzystanie obiektów podstawowych
  Stosowanie warstw
  Sposoby przekształcania obiektów
  Metody pracy z wieloma obiektami
  Podstawy modelowania
  Wykorzystywanie materiałów
  Techniki oświetlania sceny
  Podstawy animacji
  Animowanie dwunogów, tkanin i włosów
  Wykorzystanie języka MAXScript

Poznaj i wykorzystaj cały potencjał programu 3ds Max 2009!

Książka "3ds Max 2009 Biblia"
Murdock Kelly L.