ONEPRESS
Sortuj według:
Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań

Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań

4.00

Autor: Jerry R. Wilson

Wydawnictwo: onepress
ISBN: 9788324616497
Kategoria: Pozostałe
Twój osobisty regulamin pracyPrzede wszystkim stosuj nowoczesne technikiNastępnie zdobywaj klientów niewielkim kosztemI wreszcie, opracuj jasną wizję sukcesuReguły -- strona po stronieArcymistrz zdobywania nowych zleceń Pozyskiwanie klientów to niełatwy kawałek chleba. Wie o tym każdy, kto kiedykolwiek podejmował się tego zadania. Jednak wszyscy,...
Cena
30.50zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II  zaktualizowane

Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

4.00

Autor: Moi Ali

Wydawnictwo: onepress
ISBN: 9788324618729
Kategoria: Pozostałe
Sztab doradców ds. marketingu i PR:wyjaśni Ci pojęcia związane z marketingiem i public relationsopracuje strategię marketingową i dobierze odpowiednie media oraz formy reklamyprzedstawi zasady tworzenia strategii marketingowej i działań PRprzeprowadzi badania marketingowepomoże Ci w kreowaniu wizerunku firmy i budowaniu markinauczy Cię, jak...
Cena
45.00zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Filozofia. Na czym stoi świat

Filozofia. Na czym stoi świat

4.00

Autor: James Mannion

Wydawnictwo: onepress
ISBN: 9788324613472
Kategoria: Pozostałe
A Kartezjusz powiedział... Uważasz, że świat nie może być taki prosty, jak się z pozoru wydaje i wciąż doszukujesz się głębi? Nieobce Ci chwile filozoficznej zadumy i artykułowanie własnych mądrości? Poznaj swoich wielkich poprzedników i ich przełomowe teorie! Czym właściwie jest czas? Jaki człowiek jest z natury? A natura -- jaki wpływ ma na...
Cena
30.50zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Jak zbudować silną markę od podstaw

Jak zbudować silną markę od podstaw

4.00

Autor: Jacek Kall

Wydawnictwo: onepress
ISBN: 8324602992
Kategoria: Pozostałe
Jak zaistnieć w umysłach klientów? Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego? Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla klientów i spełnia ich oczekiwania. To efekt dobrego pomysłu, umiejętnie wprowadzonego w życie. Dlatego wielu polskich przedsiębiorców wygrywa z dużo większymi konkurentami z zagranicy. Jeśli...
Cena
34.00zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Biznes w praktyce. Szef w roli coacha. Jak coaching

Biznes w praktyce. Szef w roli coacha. Jak coaching "on the job" pomaga pracownikom w samodzielnym znajdowaniu rozwiązań

Z menedżera w coacha. Myślą przewodnią tej książki jest przekonanie, że podstawowym zadaniem coachingu on the job jest pomoc podopiecznemu w zrealizowaniu celu, który sam sobie wyznaczył. Głęboko wierzymy, że nasi pracownicy mają lepszą od nas, szefów, intuicję co do tego, co powinni w sobie zmienić i nad czym pracować. Rolą coacha jest zatem...
Cena
41.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Biznes w praktyce. Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe

Biznes w praktyce. Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe

4.00

Autor: Robert Zych

Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328312630
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Ręce, głowa i serce sprzedawcy. "Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać" - tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, że praca sprzedawcy nie...
Cena
36.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Strona: 1 2 3 4 5 6 7 8 Do góry