MARTIN LINDSTROM
Sortuj według:
ZAKUPOLOGIA PRAWDY I KŁAMSTWA O TYM DLACZEGO KUPUJEMY

ZAKUPOLOGIA PRAWDY I KŁAMSTWA O TYM DLACZEGO KUPUJEMY

4.00

Autor: Martin Lindstrom

Wydawnictwo: Znak
ISBN: 9788324011803
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
/ Humanistyczne
Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje....
Cena
31.50zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Brand Sense 2e

Brand Sense 2e

4.00

Autor: Martin Lindstrom

Wydawnictwo: Kogan Page
ISBN: 9780749460570
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
That gratifying new car smell is actually a manufactured 'new car' aroma. The sound of Kellogg's cornflakes crunching in our mouths is created in sound labs. Singapore Airlines has patented the smell in its cabins. Branding has reached a new frontier. In the future brands will have to appeal to the neglected senses: touch, taste, and smell. In this...
Cena
63.00zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
BRAND sense - marka pięciu zmysłów

BRAND sense - marka pięciu zmysłów

Tchnij życie w swoją markę!Skuteczne oddziaływanie na emocje konsumentów za pośrednictwem wszystkich pięciu zmysłówKolejny krok w ewolucji markiTworzenie marketingowych rytuałów, zdobywanie prawdziwych wyznawcówBranding -- ujęcie holistyczneNiniejsza książka jest przełomowym dziełem, pokazującym, co największe światowe firmy robią inaczej, aby...
Cena
45.00zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 Do góry