MACIEJ ŚLUŻYŃSKI
Sortuj według:
EBOOK 19 razy byłem na Kubie

EBOOK 19 razy byłem na Kubie

4.00

Autor: Maciej Ślużyński

Wydawnictwo: RW2010
ISBN: 9788363111434
Kategoria: Pozostałe
To dziewiętnaście recenzji dziewiętnastu cygar kubańskich, wypalonych „własnoręcznie” (czy raczej – własnoustnie) przez Autora.To dziewiętnaście recenzji dziewiętnastu cygar kubańskich, wypalonych „własnoręcznie” (czy raczej – własnoustnie) przez Autora. Oprócz refleksji i opisów doznań smakowych zbiór zawiera także prawie sześćdziesiąt zdjęć z...
Cena
5.90zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
EBOOK Vademecum. Cygara

EBOOK Vademecum. Cygara

4.00

Autor: Maciej Ślużyński

Wydawnictwo: RW2010
ISBN: 9788363111380
Kategoria: Pozostałe
Poradnik dla młodych stażem aficionados, czyli osób, które po raz pierwszy zdecydują się sięgnąć po cygaro... Praktyczne rady jak kupować, jak otwierać, jak palić i jak przechowywać cygara, krótka historia cygar, słynni palacze, zbiór anegdot, „cygarowa oś czasu” i wiele innych cennych informacji.Z recenzji:„Jestem amatorem, a dzięki tej książce...
Cena
9.90zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
EBOOK 19 razy byłem na Kubie

EBOOK 19 razy byłem na Kubie

4.00

Autor: Maciej Ślużyński

Wydawnictwo: RW2010
ISBN: 9788363111410
Kategoria: Pozostałe
To dziewiętnaście recenzji dziewiętnastu cygar kubańskich, wypalonych „własnoręcznie” (czy raczej – własnoustnie) przez Autora. Oprócz refleksji i opisów doznań smakowych zbiór zawiera także prawie sześćdziesiąt zdjęć z degustacji. Dla ciekawych, jak smakują najprawdziwsze „hawany” – lektura obowiązkowa. O Autorze:Prawie trzy lata prowadzi blog o...
Cena
5.90zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
EBOOK W pełnym biegu Part one

EBOOK W pełnym biegu Part one

4.00

Autor: Maciej Ślużyński

Wydawnictwo: RW2010
ISBN: 9788363598327
Kategoria: Pozostałe
Pierwsza polska powieść o świecie reklamy napisana przez człowieka z tego świata. Kulisy pracy agencji reklamowej, sekrety i sposoby, akcje i reakcje, działania i kontrdziałania. Podobno reklama kłamie. A czy ludzie reklamy także? Ważą czy lekceważą słowa? Chcesz wiedzieć, jak i nad czym pracują agencje reklamowe? Przeczytaj!Part one, część...
Cena
7.90zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 2 Do góry