GRY
Sortuj według:
Aplikacje Direct3D

Aplikacje Direct3D

Dzięki Direct3D możesz tworzyć nowoczesne gry, symulacje czy programy multimedialne. Jest on podstawowym standardem programowania grafiki trójwymiarowej w systemach operacyjnych zgodnych z Windows. Akceleracja sprzętowa, oferowana przez większość współczesnych kart graficznych oraz bogaty zbiór narzędzi dostępnych w wersji 8.1 umożliwia...
Cena
33.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
OpenGL w praktyce

OpenGL w praktyce

4.00

Autor: Ganczarski Janusz

Wydawnictwo: 9
ISBN: 9788360233306
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
/ Informatyka, internet
/ Gry
Książka jest praktycznym podręcznikiem programowania grafiki 3D przy użyciu biblioteki OpenGL w wersji 2.1. Do sprawnego posługiwania się biblioteką graficzną niezbędna jest odpowiednia wiedza matematyczna. Dlatego matematyka jest obecna w książce, ale w stopniu ograniczonym do niezbędnych wzorów i równań. Opisywane zagadnienia są ilustrowane...
Cena
80.10zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
OpenGL. Programowanie gier

OpenGL. Programowanie gier

Coraz szybsze procesory, coraz wydajniejsze karty graficzne -- wszystko to powoduje, że programiści gier komputerowych potrafią kreować własne, wirtualne i trójwymiarowe światy, przyciągające gracza bogactwem szczegółów i drobiazgowym odwzorowaniem rzeczywistości (lub wyobraźni twórcy). Tworzenie tak zaawansowanych i skomplikowanych gier nie byłoby...
Cena
74.25zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 3

Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 3

To już trzecia część "Perełek programowania gier. Vademecum profesjonalisty", wspaniałego zbioru opisów rozmaitych technik programistycznych używanych przez profesjonalnych programistów gier. Twórcy gier i oprogramowania graficznego z firm takich jak Nintendo, ATI, Electronic Arts, Sony Computer Entertainment, Intel, Creative Labs, NVidia,...
Cena
125.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 2

Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 2

4.00

Autor: Mark DeLoura

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 8371978375
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
/ Informatyka, internet
/ Gry
Jeśli zajmujesz się lub zamierzasz się zająć programowaniem gier komputerowych, nie odkładaj tej książki na półkę. Znajdziesz w niej siedemdziesiąt rozwiązań rozmaitych problemów, przed którymi staje programista gier. Są to rozwiązania do natychmiastowego zastosowania lub pomysły, które mogą znacznie zredukować nakład pracy. Ich autorami są...
Cena
82.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 1

Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 1

4.00

Autor: Mark DeLoura

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 8371977042
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
/ Informatyka, internet
/ Gry
W niniejszej książce znajdziesz połączoną wiedzę ponad 40 utalentowanych twórców gier. Współpracując, stworzyli zbiór wskazówek dotyczących programowania gier, dzięki któremu uzupełnisz swoją wiedzę. Jeśli zaimplementujesz zaprezentowane tutaj techniki (wypracowywane przez wiele godzin), wrogowie będą sprytniejsi, bohater płynnie powali...
Cena
82.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Strona: 1 2 3 Do góry