GRY
Sortuj według:
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III

OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III

Poznaj tajniki programowania realistycznej grafiki 3D Stwórz i animuj obiekty trójwymiarowe Wykorzystaj mechanizmy renderingu na platformach Windows, Mac OS i Linux Zastosuj w swoich projektach algorytmy sprzętowego wspomagania wyświetlania grafiki 3D OpenGL to platforma programistyczna do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Tworzące ją...
Cena
119.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
OpenGL. Księga eksperta

OpenGL. Księga eksperta

Książka ta odsłania wszystkie tajemnice OpenGL - biblioteki graficznej stosowanej do tworzenia profesjonalnej grafiki 3D, za pomocą której zostały stworzone między innymi takie efekty specjalne, jak dinozaury w filmie "Park Jurajski" czy efekt płynnego metalu w filmie "Terminator 2". "OpenGL" to obszerny i spójny podręcznik programowania z użyciem...
Cena
84.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
J2ME. Tworzenie gier

J2ME. Tworzenie gier

4.00

Autor: Janusz Grzyb

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 8324612637
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
/ Informatyka, internet
/ Gry
Stwórz własną grę do telefonu komórkowego Poznaj technologię J2ME Zaprojektuj interfejs użytkownika dla gry Zaimplementuj mechanizmy wyświetlania grafiki 3D Współczesne telefony komórkowe przestały być urządzeniami wykorzystywanymi wyłącznie do prowadzenia rozmów i wysyłania wiadomości SMS. Można je dziś stosować do wielu innych celów...
Cena
39.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
DirectX. Rendering w czasie rzeczywistym

DirectX. Rendering w czasie rzeczywistym

W ciągu kilku ostatnich lat przetwarzanie grafiki w czasie rzeczywistym osiągnęło stopień najwyższego zaawansowania. Obecnie powszechnie dostępne są procesory przetwarzania grafiki, które dorównują szybkością i możliwościami najdroższym stacjom graficznym sprzed zaledwie kilku lat.Jeżeli jesteś gotów na pogłębienie swojej wiedzy na temat...
Cena
79.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Direct3D. Programowanie grafiki trójwymiarowej w DirectX. Biblia

Direct3D. Programowanie grafiki trójwymiarowej w DirectX. Biblia

Jeśli może to DirectX, to znaczy że Ty również możesz to osiągnąć... DirectX 7 firmy Microsoft to interfejsy API, dzięki którym możesz tworzyć w języku C/C++ nowoczesne gry i symulacje działające w systemie Windows. Dzięki pomocnym wprowadzeniom, wielu ilustracjom oraz minimalnej ilości matematyki ten unikatowy przewodnik pokaże Ci, jak opanować...
Cena
99.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
OpenGL. Ćwiczenia

OpenGL. Ćwiczenia

Biblioteka OpenGL to zestaw procedur graficznych, których możemy używać w rozmaitych językach programowania dla różnych systemów operacyjnych. Jest to ogólnie uznany standard -- jego znajomość to podstawa do zajmowania się grafiką komputerową. Książka przedstawia jedynie fragment możliwości OpenGL, wystarczający jednak, by rozpocząć przygodę z...
Cena
19.90zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 2 3 Do góry