ZDROWY ROZSĄDEK W MARKETINGU BEZPOŚREDNIM I INTERAKTYWNYM BR - Drayton Bird

ZDROWY ROZSĄDEK W MARKETINGU BEZPOŚREDNIM I INTERAKTYWNYM BR

4.00 Oceń książkę!

Autor: Drayton Bird

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788361040446
EAN: 9788361040446
Format: 245 x 190 x 0
Oprawa: broszurowa
Stron: 496
Data wydania: 2008
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
79.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym to „autorytatywny podręcznik” marketingu bezpośredniego, zawierający najnowsze informacje na temat zdecydowanie najistotniejszego dziś medium, czyli Internetu, który rozwija się w szybszym tempie niż wszystkie pozostałe media bezpośrednie.

Książka "ZDROWY ROZSĄDEK W MARKETINGU BEZPOŚREDNIM I INTERAKTYWNYM BR"
Drayton Bird