Zawodowcy. Pracownik call center. Nauczanie zawodowe - szkoła ponadgimnazjalna - Amelia Marczyńska

Zawodowcy. Pracownik call center. Nauczanie zawodowe - szkoła ponadgimnazjalna

4.00 Oceń podręcznik!

Autor: Amelia Marczyńska

Wydawnictwo: Ekonomik
ISBN: 9788377350065
EAN:
Format: 145x205
Oprawa: miękka
Stron: 76
Data wydania: 2012-06-02
Gdzie kupić tani podręcznik?
podręcznik
15.99
podręcznik
16.97zł
Podręcznik w Twoim domu w ciągu 48h
Książka przeznaczona jest dla osoacute;b, ktoacute;re są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być zaroacute;wno absolwenci szkoacute;ł ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne lub zamierzające zmienić zawoacute;d. Książka może być wykorzystywana na kursach zawodowych, a także w szkołach ponadgimnazjalnych (jako materiały pomocnicze).

Książka składa się z trzech rozdziałoacute;w:
1. Na czym polega praca w call center.
2. Jak znaleźć pracę w call center.
3. Czego można się spodziewać po rozpoczęciu pracy.

Z książki można dowiedzieć się:
- co to jest call center i w jaki sposoacute;b funkcjonuje;
- na czym polega praca konsultanta i telemarketera i jakie są zalety i wady pracy na stanowiskach konsultanta i telemarketera;
- jakie predyspozycje powinien mieć kandydat do pracy na tych stanowiskach;
- czego będzie wymagał pracodawca.

Podręcznik "Zawodowcy. Pracownik call center. Nauczanie zawodowe - szkoła ponadgimnazjalna"
Amelia Marczyńska