Architektura Biznes, prawo, finanse Ciąża, wychowanie Dom, ogród Ezoteryka, magia Film, teatr Fotografia, edycja zdjęć Historia Hobby, kolekcjonerstwo Internet, komputery Krajoznawcze Kuchnia, potrawy Malarstwo, rysunek Moda, uroda Motoryzacja, transport Pierwsza pomoc, zdrowie Pozostałe Przyroda, krajobrazy Rękodzieło, biżuteria, szycie Rozwój osobisty Seks, relacje partnerskie Sport, forma fizyczna Sztuka, architektura Taniec, śpiew, muzyka Technika Wiara, duchowość Zwierzęta domowe, hodowlane
Pozostałe Thrillery, sensacyjne, kryminałySpecjalista w dziedzinie nowoczesnych medioacute;w przerywa milczenie i pokazuje, jak naprawdę funkcjonują. Jak garstka szemranych blogeroacute;w kontroluje cały system tak zwanych medioacute;w informacyjnych, przekuwając nasze zainteresowanie i naszą uwagę w zyski dla siebie.
Andrew Keen,
autor książki Kult amatora. Jak internet niszczy kulturę
Łatwa sztuka manipulowania mediami
Media są w stanie wynieść ludzi na piedestał w jednej chwili, po czym bez wahania ich z niego strącają. Złośliwa plotka może kosztować firmę miliony, polityczny skandal zmusza kandydata na urząd państwowy do wycofania się z wyboroacute;w, zaś nikomu nieznana osoba z dnia na dzień zostaje celebrytą. Mało ktoacute;re media są dziś niezależne, dlatego takie rzeczy nie dzieją się przypadkiem. To doskonale zorganizowane akcje, za ktoacute;rymi stoją specjaliści kontrolujący media. Chcesz się dowiedzieć, jak to się robi? Zaczerpnij informacji z samego źroacute;dła.
Manipulowanie mediami to moacute;j zawoacute;d. W świecie, gdzie blogi kształtują i wypaczają treść newsoacute;w, moje zadanie polega na kontrolowaniu tych blogoacute;w - to samo robić może w zasadzie każdy. Dlaczego ujawniam te wszystkie sekrety? Ponieważ jestem zmęczony światem, gdzie blogerzy przyjmują łapoacute;wki, marketerzy pomagają pisać newsy, lekkomyślni dziennikarze rozpowszechniają kłamstwa - i wszystkim to uchodzi na sucho. Zabieram Was za kulisy, ponieważ nie chcę, aby ktoś jeszcze dał się niemile zaskoczyć. Przeczytaj tę szokującą książkę i podziel przez dwa wszystko, o czym czytasz.
Ryan Holiday - strateg medialny wspoacute;łpracujący z wieloma znanymi osobistościami, w tym Tuckerem Maksem i Dovem Charneyem, a także dyrektor marketingu w American Apparel, ktoacute;rego dokonania są znane na całym świecie.
Książka "Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami"
Ryan Holiday