Zarządzanie silną marką -

Zarządzanie silną marką

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326413339
EAN: 9788326413339
Format: 240 x 165 x 20
Oprawa: Miękka
Stron: 444
Data wydania: 2019
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
64.47
książka
66.99zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji -nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól wyższych - wciąż rośnie, Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości.
Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia:
* m definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji,
* elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych,
* prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne,
* narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki,
* proces kształtowania programu Iojalnościowegc marki, rodzaje funkcjonujących programów,
* semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki,
* najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.
Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie, Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.

Książka "Zarządzanie silną marką"