Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Wartość i efektywność - Matwiejczuk Rafał

Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Wartość i efektywność

4.00 Oceń książkę!

Autor: Matwiejczuk Rafał

Wydawnictwo: C.H. Beck
ISBN: 8373874666
EAN: 9788373874664
Format: 235 x 155 x 13
Oprawa: Miękka
Stron: 206
Data wydania: 2010
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
27.50
książka
33.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Podręcznik kierowany jest do studentów ekonomii, zarządzania i marketingu na uczelniach wyższych, jako lektura do takich przedmiotów, jak: Podstawy Marketingu, Zarządzanie i Planowanie Marketingowe, Zarządzanie Logistyką, a także przedmiotów związanych z procesami rynkowymi. Może ponadto zainteresować kadrę kierowniczą przedsiębiorstw wdrażających nowoczesne koncepcje i metody zarządzania.
W publikacji omówiono koncepcje zintegrowanego zarządzania marketingowo-logistycznego, zdefiniowano najistotniejsze procesy marketingowe i logistyczne, związane z tworzeniem wartości dodanej (dla klienta i dla przedsiębiorstwa), przedstawiono pojecie efektywności, wskaźniki służące do jej oceny. Ponadto scharakteryzowano cechy i założenia koncepcji: reengineeringu, kluczowych kompetencji, organizacji wirtualnej, TQM, ECR, TMB, Lean Managementu i benchmarkingu. Ważnym uzupełnieniem książki są wyniki badań empirycznych, ilustrujące wykład.

Książka "Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Wartość i efektywność"
Matwiejczuk Rafał