Zarządzanie marką - Gordon William, Pringle Hamish

Zarządzanie marką

4.00 Oceń książkę!

Autor: Gordon William, Pringle Hamish

Wydawnictwo: REBIS
ISBN: 9788375102468
EAN: 9788375102468
Format: 225 x 150 x 25
Oprawa: Twarda
Stron: ...
Data wydania: 2008
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
40.50
książka
44.49zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Niemal wszyscy pracujemy w firmach wytwarzających i wykorzystujących produkty i usługi markowe. Marka stała się nieodłączną częścią naszego życia zawodowego i prywatnego. Jest „gwarancjąâ€ť jakości, mówi, czego możemy się spodziewać po danym produkcie, usłudze czy przedsiębiorstwie. Bill Gordon i Hamish Pringle dowodzą, że kluczowym elementem zarządzania marką są po prostu… dobre maniery i właściwe zachowanie. Motywują one do odpowiedniego działania personel firmy, ale także klientów, dostawców i całe społeczności. I choć zasada ta jest tak prosta, niełatwo ją wprowadzić w życie. Autorzyuczą więc na konkretnych przykładach, jak tego dokonać. Opisują proces rozwojowy firmy, w wyniku którego staje się ona miejscem wysokiej kultury i sprawnego zarządzania.

Książka Billa Gordona i Hamisha Pringle’ajest przeznaczona dla tych, którzy chcą odnieść sukces w interesach dzięki poprawie warunków panujących w środowisku pracy.

Książka "Zarządzanie marką"
Gordon William, Pringle Hamish