Zarządzanie łańcuchem dostaw - Harvard Business School Press

Zarządzanie łańcuchem dostaw

4.00 Oceń książkę!

Autor: Harvard Business School Press

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324609093
EAN: 9788324609093
Format: 210 x 140 x 20
Oprawa: Twarda
Stron: 216
Data wydania: 2007
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
60.00
książka
66.99zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Skuteczne zarządzanie łańcuchem dostaw to tworzenie i usprawnianie mechanizmu współpracy z kooperantami. To wspólne usuwanie dysfunkcji, które mogą prowadzić do pogorszenia jakości produktów, braku wystarczającego asortymentu w sprzedaży bądź zaniku zdrowej rywalizacji pomiędzy dostawcami. Autorzy artykułów w niniejszym zbiorze piszą o tym, jak skutecznie współpracować z kontrahentami. Omawiają prawdziwe przypadki skutecznego i nieskutecznego usprawniania systemów dostaw. Wskazują kluczowe zależności w dystrybucji i radzą, jak na nie reagować, zanim problemy staną się widoczne dla klientów.

  Znajdowanie oszczędności w zaopatrzeniu: eliminowanie dublujących się działań klienta i dostawcy.
  Partnerstwo w dystrybucji: tworzenie sieci wspólnych punktów sprzedaży.
  Mierzenie wydajności współpracy z kooperantami: narzucanie i kontrolowanie rytmu dostaw.
  Inicjowanie zdrowej rywalizacji pomiędzy dostawcami.
  Budowanie trwałych więzi z kooperantami: zacieśnianie partnerstwa.
  Tworzenie systemu dostaw przygotowanego na nagłe zmiany zapotrzebowania.

"Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw" to zbiór artykułów o zarządzaniu łańcuchem dostaw, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów. Autorzy prezentowanych tu artykułów omawiają przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki stosowane w firmach na całym świecie. Poznaj punkt widzenia autorów oraz ich innowacyjne koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia rynkowego.

Książka "Zarządzanie łańcuchem dostaw"
Harvard Business School Press