Zarządzanie jakością w dążeniu do doskonałości - Katarzyna Szczepańska

Zarządzanie jakością w dążeniu do doskonałości

4.00 Oceń książkę!

Autor: Katarzyna Szczepańska

Wydawnictwo: C.H. Beck (uprz)
ISBN: 9788325516000
EAN:
Format: 165 x 238
Oprawa: miękka
Stron: 431
Data wydania: 2011-02-10
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
69.00
książka
73.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka jest pierwszą na rynku polskim publikacją z zarządzania jakością o charakterze interdyscyplinarnym. Autorka wyznacza nowe kierunki myślenia o organizacji i jej elementach oraz zachodzących między nimi relacjach w ujęciu: rynkowym, funkcjonalnym, zarządczym i społecznym.. Jej celem jest przedstawienie teoretycznych podstaw wykorzystania współczesnych koncepcji zarządzania w dążeniu do doskonałości w zarządzaniu jakością. Lektura książki umożliwia zapoznanie się z teoretycznymi podstawami omawianych zagadnień w stopniu wystarczającym do poznania ich istoty oraz znaczenia dla realizacji zasad zarządzania jakością w przedsiębiorstwie.

Autorka omawia m.in.:
- pojęcie doskonałości w ujęciu prakseologicznym i filozoficznym,
- zarządzanie jakością w filozofii TQM oraz normie PN-EN ISO 9000:2006,
- podejście systemowe oraz procesowe,
- związki z koncepcjami: społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, nowego zarządzania publicznego oraz zarządzania wiedzą, projektami i wartością,
- europejskie modele Nagród Jakości.

Publikacja jest adresowana do pracowników naukowo-dydaktycznych, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych i studentów na kierunkach zarządzania i zarządzania produkcją. Powinna również stanowić wartościową lekturę dla wyższej i średniej kadry kierowniczej przedsiębiorstw oraz pełnomocników systemów zarządzania jakością zainteresowanych rozwojem wiedzy o jakości.

Książka "Zarządzanie jakością w dążeniu do doskonałości"
Katarzyna Szczepańska