Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań - Krzysztof Borodako, Jadwiga Berbeka, Michał Rudnicki

Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań

4.00 Oceń książkę!

Autor: Krzysztof Borodako, Jadwiga Berbeka, Michał Rudnicki

Wydawnictwo: C.H. Beck
ISBN: 9788325576844
EAN: 9788325576844
Format: 240 x 165 x 6
Oprawa: Miękka
Stron: 126
Data wydania: 2015
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
26.47
książka
59.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Autorzy publikacji podjęli się ważnej obecnie w polskiej gospodarce tematyki badań nad branżą spotkań (kongresami, konferencjami, wyjazdami motywacyjnymi, targami i wystawami oraz wydarzeniami firmowymi). Nowatorskie analizy przeprowadzone zostały w kontekście podnoszenia konkurencyjności branży dzięki profesjonalnie zarządzanym procesom innowacji na poziomie przedsiębiorstwa. Ta praca powinna znaleźć się w biblioteczce każdej osoby organizującej lub uczestniczącej w profesjonalnych spotkaniach lub wydarzeniach. Pozwala zrozumieć mechanizmy skutecznej współpracy z dostawcami wysokospecjalistycznych usług biznesowych (ang. Knowledge Intensive Business Services - KIBS) oraz wskazuje najważniejsze trendy rozwoju branży spotkań i turystyki biznesowej.

Autorzy:
  wyczerpująco omawiają strukturę przemysłu spotkań,
  wprowadzają w tajniki procesu innowacji w przemyśle spotkań,
  przedstawiają zagadnienie wysokospecjalistycznych usług biznesowych,
  zapoznają z wykorzystanymi metodami badań optymalnie pasujących do przemysłu spotkań,
  w sposób urozmaicony omawiają przypadki stosowania innowacyjnych rozwiązań w przemyśle spotkań,
  podkreślają wysoki poziom innowacyjności przemysłu spotkań.

"….recenzowana książka to wartościowe opracowanie wypełniające lukę w zakresie badań sektora przemysłu spotkań i jego podatności na innowacje. Na szczególne podkreślenie i wysoką ocenę zasługują przedstawione w tej książce wyniki badań empirycznych z wykorzystaniem wielu metod: ankietowej, wywiadów pogłębionych i studiów przypadków, co stanowi o jej dużych walorach poznawczych i metodycznych. Zastosowanie triangulacji metod pozwoliło nie tylko na uzyskanie wartościowych poznawczo i aplikacyjnie informacji o zarządzaniu innowacjami w przemyśle spotkań, ale podniosło także ich wiarygodność. Wzmacniają ją także przytoczone wyniki badań wtórnych, szczególnie zagranicznych. Jest to pierwsze w Polsce takie opracowanie i Autorzy słusznie podkreślają potrzebę dalszych pogłębionych badań w tym zakresie. Zaprezentowane badania i zastosowana w nich metodyka mogą stanowić punkt odniesienia do badań w innych miastach. Praca oparta jest na dobrze dobranej literaturze przedmiotu, głównie zagranicznej, napisana komunikatywnym językiem i nie przytłacza czytelnika nadmiarem rozważań teoretycznych".
Prof. UE dr hab. Teresa Żabińska
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Książka "Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań"
Krzysztof Borodako, Jadwiga Berbeka, Michał Rudnicki