Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski

Zarządzanie i planowanie marketingowe

4.00 Oceń książkę!

Autor: Andrzej Pomykalski

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 9788301156145
EAN:
Format: 170 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 216
Data wydania: 2008-09-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
34.99
książka
50.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione problemy w 3 płaszczyznach: strategicznej, operacyjnej oraz zarządzania wiedzą, które stanowi osnowę całego podręcznika. Poza teorią, praca zawiera również liczne przykłady z praktyki gospodarczej.

Książka "Zarządzanie i planowanie marketingowe"
Andrzej Pomykalski