Zarządzanie i planowanie marketingowe +CD - Andrzej Pomykalski

Zarządzanie i planowanie marketingowe +CD

4.00 Oceń książkę!

Autor: Andrzej Pomykalski

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 8301144831
EAN:
Format: 165 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 220
Data wydania: 2005-07-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
38.99
książka
49.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
(Wyd. 1) Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione problemy w 3 płaszczyznach: strategicznej, operacyjnej oraz zarządzania wiedzą, które stanowi osnowę całego podręcznika. Poza teorią, praca zawiera również liczne przykłady z praktyki gospodarczej. W załączeniu płyta CD-ROM z aktywnym schematem planu marketingowego do samodzielnej pracy i przykładami.

Książka "Zarządzanie i planowanie marketingowe +CD"
Andrzej Pomykalski