Zarządzanie i marketing. Spektakularne sukcesy i porażki - Robert F. Hartley

Zarządzanie i marketing. Spektakularne sukcesy i porażki

4.00 Oceń książkę!

Autor: Robert F. Hartley

Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 8373613188
EAN: 9788373613188
Format: B5
Oprawa: miękka
Stron: 536
Data wydania: 2004-04-23
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
49.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Stare porzekadło mówiące, że najlepiej uczyć się na cudzych błędach, jest szczególnie prawdziwe w marketingu. Jak wielokrotnie można było się przekonać, stosowanie pozornie prawidłowych metod marketingowych przynosiło czasem opłakane efekty. Historie, których autorem jest samo życie, dostarczają wielu praktycznych porad i wniosków płynących z bogatych doświadczeń.

Aby wzbogacić swoją wiedzę zajrzyj za kulisy niektórych spośród najgłośniejszych marketingowych sukcesów i porażek. To już dziewiąte wydanie tej bestsellerowej książki, ukazujące się 25 lat po pierwszej edycji. Książka pomoże podejmować lepsze decyzje, wdrażać strategie, unikać pułapek i pełniej wykorzystywać możliwości.

Książka jest również doskonałą pomocą w zajęciach dydaktycznych z zakresu marketingu i zarządzania. Szczegółowa analiza marketingowych strategii, technik zarządzania pozwala na praktyczne zastosowanie zdobytych umiejętności przez przyszłych menadżerów.

Robert Hartley przedstawia i analizuje decyzje oraz działania, które wywołały najgłośniejsze wojny marketingowe, powroty, kryzysy i triumfy pośród największych korporacji. Ćwiczenia i dyskusje dotyczą różnorodnych sytuacji, co gwarantuje wciągającą intelektualną rozrywkę.

  • Poznaj kulisty najboleśniejszych wpadek marketingowych
  • Ucz się na błędach największych światowych firm
  • Dowiedz się, co decyduje o sukcesie strategii marketingowej
  • Zapoznaj się z najgłośniejszymi kampaniami marketingowymi, które tworzą historię tej dziedziny

Książka "Zarządzanie i marketing. Spektakularne sukcesy i porażki"
Robert F. Hartley