Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - książka audio na CD (format mp3) - Paweł Tkaczyk

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - książka audio na CD (format mp3)

2.50 Oceń audiobook!

Autor: Paweł Tkaczyk

Wydawnictwo: Helion;One Press
ISBN: 9788324655281
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: ...
Data wydania: 2013-07-05
Gdzie kupić tani audiobook?
audiobook
24.99
audiobook
25.97zł
audiobook
29.90zł
Audiobook w Twoim domu w ciągu 48h
  • Zero teorii
  • Sama praktyka
  • Polski autor w polskich realiach
  • Najbardziej aktualna wiedza

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności#8230; Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.

Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku #8212; właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR #8212; powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób #8212; bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:

  • Silna marka
  • Strategia komunikacji marki
  • Identyfikacja wizualna
  • Nowy marketing
  • Case studies
  • Marketing to inwestycja #8212; udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!






    Patroni medialni:

    Audiobook "Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - książka audio na CD (format mp3)"
    Paweł Tkaczyk