Youtube wideo online i kultura uczestnictwa - Tomasz Płudowski; Jean Burgess; Joshua Greek

Youtube wideo online i kultura uczestnictwa

4.00 Oceń książkę!

Autor: Tomasz Płudowski; Jean Burgess; Joshua Greek

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 9788301167400
EAN:
Format: 145 x 205
Oprawa: miękka
Stron: 208
Data wydania: 2011-11-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
31.99
książka
51.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
YouTube jest od lat jedną z najpopularniejszych i najczęściej wspominanych portali internetowych. Jest dla nas oczywiste, że szukając plików multimedialnych wejdziemy na YouTube; ale czy jesteśmy świadomi, w jaki sposób YouTube zmienił sposób, w jaki słuchamy muzyki i oglądamy filmy? Książka pokazuje, jak YouTube wykorzystywany jest przez producentów medialnych, publiczność, a także twórców - amatorów. Autorzy pracy prowokują do namysłu, w jaki sposób wraz z rozpowszechnieniem się YouTube diametralnie zmieniły się nasze wyobrażenia o produkcji kulturalnej i konsumpcji. YouTube to nieodzowna pozycja dla wszystkich zainteresowanych socjologią kultury i współczesnym przemysłem medialnym. Bez względu na to, czy uwielbiacie czy nie znosicie YouTube, serwis ten stanowi obecnie część mediów głównego nurtu i siłę, z którą należy się w kulturze popularnej liczyć. Choć nie jest jedyną stroną w internecie, na której można umieszczać filmy wideo, jej szybki rozkwit, różnorodne treści i upowszechnienie w zachodnim, anglojęzycznym świecie sprawiają, że można dzięki niej zrozumieć zmieniające się związki pomiędzy technologiami nowych mediów, przemysłami twórczymi i polityką kultury popularnej. Celem tej książki jest przeanalizowanie niektórych, często konkurencyjnych, poglądów dotyczących tego, czym jest YouTube i jakim celom może w przyszłości służyć.

Książka "Youtube wideo online i kultura uczestnictwa"
Tomasz Płudowski; Jean Burgess; Joshua Greek