Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu - Steve Cone

Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Steve Cone

Wydawnictwo: onepress
ISBN: 832460359X
EAN: 9788324603596
Format: 210 x 148 x 0
Oprawa: miękka
Stron: 208
Data wydania: 2006-07-12
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
32.50
książka
35.99zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Pomysły do wzięcia.
Tajemnice skutecznych działań marketingowych

  • Słynne marki i chwyty reklamowe wszech czasów
  • Korzyści i koszty współpracy z agencją reklamową
  • 10 gotowych pomysłów do wykorzystania od zaraz

Ekscytacja, nowość i prowokacja -- oto najważniejsze składniki reklamy. Jesteśmy wiecznie zajęci. Naszą rozproszoną uwagę może przykuć tylko starannie przygotowana kampania, która wyróżni się na tle tysięcy innych, atakujących nas z telewizorów, radioodbiorników, czasopism i witryn internetowych. Ale przyciągnięcie uwagi to jeszcze nie wszystko -- na reklamie zarobią tylko ci, którzy wywołają u klientów reakcję. Dowiedz się, jak prowadzić rentowny marketing. Poznaj techniki i slogany reklamowe, które stały się współczesną klasyką. Niech ta książka będzie źródłem Twoich nowych pomysłów na reklamę.

Zdaj się na doświadczenie autora. To człowiek, który ma w świecie reklamy sporo do powiedzenia. Zarządzając marketingiem czołowych amerykańskich korporacji, takich jak American Express, Epsilon, Apple, Fidelity czy Citigroup, a także współpracując ze znanymi politykami i organizacjami non profit, Steve Cone zdobył bogate doświadczenie, którym dzieli się z Tobą.

  • Przegląd doskonałych, miernych i fatalnych strategii reklamowych
  • Tworzenie skutecznych programów lojalnościowych
  • Budowanie medialnej twarzy firmy
  • Reklama w internecie: dużo hałasu i iskra nadziei
  • Poznawanie psychiki klientów
  • Inna strona reklamy: public relations i sponsoring

"Poszukujemy ochotników, którzy wyzwolą reklamę z oków sztampy. Od kandydatów oczekujemy nowych pomysłów. Gwarantujemy duże pieniądze i sławę."
Twoi klienci

Książka "Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu"
Steve Cone