Wykłady z komunikacji społecznej - Smid Wacław

Wykłady z komunikacji społecznej

4.00 Oceń książkę!

Autor: Smid Wacław

Wydawnictwo: Dr Lex
ISBN: 9788361448976
EAN: 9788361448976
Format: 147 x 211 x 46
Oprawa: Miękka
Stron: 696
Data wydania: 2013
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
48.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Niniejszy zbiór tekstów to w istocie wykłady, wygłoszone w latach 2009-2010 dla studentów Wyższej Szkoły Humanistycznej w Katowicach na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Humanistycznych.Całość problematyki została podzielona na trzy części:

1. Wykłady, w których problematyka komunikatu, komunikacji i komunikowania stanowi istotny element współczesnych prądów intelektualnych i zagadnień metodologicznych. 
2. Komunikacja ujęta z punktu widzenia zjawisk społecznych (psychologia, socjologia, antropologia kultury itp.). 
3. Rola komunikatów i komunikacji w sferze działań ekonomicznych, a więc w marketingu, reklamie, public relations itp.

Praca przeznaczona dla szerokiego audytorium, w którym relacja miedzy nadawcą a odbiorcą komunikatu jest kwestią najważniejszą i stanowi o jakości porozumiewania się między ludźmi. A zatem dla studentów nauk humanistycznych, organizacji i zarządzania, marketingu i reklamy, nauk społecznych i politycznych.

Książka "Wykłady z komunikacji społecznej"
Smid Wacław