Wychowanie, tom 5. Pojęcia - procesy - konteksty. Codzienność w szkole. Szkoła w codzienności -

Wychowanie, tom 5. Pojęcia - procesy - konteksty. Codzienność w szkole. Szkoła w codzienności

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Gdańskie Psychologiczne
ISBN: 9788374892926
EAN:
Format: 170 x 240
Oprawa: twarda
Stron: 502
Data wydania: 2010-09-22
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
42.99
książka
63.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Nadrzędnym celem serii, do której należy podręcznik, jest poszukiwanie odpowiedzi na następujące pytania: Czym jest wychowanie? Dzięki czemu jest tym, czym jest? Czy i jak jest możliwe dzisiaj? Ku jakiemu światu wychowywać? Kim jest i jaki jest potencjalny wychowanek? Kim jest/może/powinien być wychowawca? Tom Codzienność w szkole. Szkoła w codzienności podejmuje problematykę potencjału wychowawczego tkwiącego w codziennych warunkach życia. Autorzy poszczególnych rozpraw, esejów oraz raportów z badań - wśród nich antropolodzy, socjologowie i pedagodzy - skupiają się na odsłanianiu istoty i następstw relacji między wychowaniem a codziennymi sprawami zachodzącymi w różnych sferach jednostkowego i zbiorowego życia. W swoich tekstach omawiają zagadnienie wychowania w kontekście codzienności. Treść podręcznika jest zorganizowana wokół trzech obszarów: ści jako fenomenu i kategorii badawczej, analitycznych w badaniu codzienności oraz empirycznych badań nad specyfiką szkolnej codzienności. Część pierwsza podręcznika liczy 8 rozdziałów, druga - 6, a trzecia - 9 (w sumie 23 rozdziały).

Książka "Wychowanie, tom 5. Pojęcia - procesy - konteksty. Codzienność w szkole. Szkoła w codzienności"