Współczesny marketing Filozofia, strategie, instrumenty - Bielski Ireneusz

Współczesny marketing Filozofia, strategie, instrumenty

4.00 Oceń książkę!

Autor: Bielski Ireneusz

Wydawnictwo: Studio Emka
ISBN: 8388607685
EAN: 9788388607684
Format: 221 x 145 x 35
Oprawa: Miękka
Stron: 480
Data wydania: 2006
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
33.50
książka
39.50zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Celem tej książki jest możliwie wszechstronne opisanie problematyki współczesnego marketingu z jednoczesnym zaakcentowaniem jego aspektów utylitarnych i podkreśleniem związków marketingu z innowa-cyjnością. Książka składa się z ośmiu rozdziałów. Na ich końcu przedstawiono przykłady będące odzwierciedleniem polskiej rzeczywistości, inne pochodzą z literatury zagranicznej. Ponadto pytania i zadania, które powinny przyczynić się do utrwalenia wiedzy i zdobycia umiejętności wykorzystania jej w praktyce.

Książka "Współczesny marketing Filozofia, strategie, instrumenty"
Bielski Ireneusz