Współczesne media. Wartości mediów. Tom 2 -

Współczesne media. Wartości mediów. Tom 2

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377844663
EAN:
Format: 170 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 240
Data wydania: 2014-05-27
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
32.99
książka
34.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Publikacja pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury jest piątą publikacją, ukazującą się w serii "Współczesne media", której nadrzędnym tematem jest aksjologiczny kontekst przekazu medialnego. Autorzy zawartych w tomie artykułów wypowiedzieli się przede wszystkim o wartości mediów rozumianej jako ich znaczenie w komunikacji społecznej oraz o wartości(i przewartościowaniu) form i gatunków medialnych. Niniejszy tom jest połączeniem rozważań teoretycznych z propozycjami zastosowania metodologii nauk humanistycznych w refleksji dotyczącej wartości mediów.

Książka "Współczesne media. Wartości mediów. Tom 2"